środa, 27 czerwca 2018

Pastelowo - kwiecisty exploding box

Ślubny exploding box w kwiatowych papierach (nadal królują te od Piątek13, tym razem cudowna kolekcja "Love in bloom"). Do tego mocny akcent miętowego gładkiego papieru. Tym razem zrobiłam bardzo bogaty box, pełen różnych detali. Na zewnątrz mamy papiery z wzorem deski i kwiatów. Wieczko składa się z napisu z birmaty pomalowanego białą farbą 3d, bukietu kwiatów i miętowej serwetki. Wewnątrz, na ściankach są po 3 ozdobne ramki z koronkowym brzegiem (+ kwieciste tło na spodzie). Jest cytat, dodatkowo ozdobiony różyczką, są życzenia, jest kalendarz z zaznaczoną datą, i jest też tekturka, którą ręcznie pomalowałam farbami akrylowymi. Na samym środku umieściłam małe pudełko na podarunek, wieczko ozdabia fantazyjna ramka, kwiatuszki i pociągnięte brokatem obrączki. Całości dopełniają akcenty białych perełek.
Do kompletu zrobiłam torebkę - nosidełko, aby łatwiej było wręczyć box.
Jak Wam się podoba moja praca? Czy jest choć trochę zachwycająco? ;)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz